Przejdź do sekcji głównej Przejdź do głównego menu Przejdź do stopki
Social Communication Ethics
  • Journals
  • Aktualny numer
  • Archiwum
  • O czasopiśmie
    • O czasopiśmie
    • Przesyłanie tekstów
    • Zespół redakcyjny
    • Polityka prywatności
    • Kontakt
Szukaj
  • Zarejestruj
  • Zaloguj
  1. Strona domowa /
  2. Archiwum /
  3. Tom 1 Nr 2 (2025)

Tom 1 Nr 2 (2025)

					Pokaż Tom 1 Nr 2 (2025)
Opublikowane: 2025-06-30

Pełny numer

  • PDF (Angielski)

Editorial

  • Editorial

    Sławomir Soczyński (Autor)
    5-8
    • PDF (Angielski)

Articles

  • The ethics of social communicationin performance ESG reporting: A multi-dimensional approach

    Adrienn Lajó (Autor)
    9-30
    • PDF (Angielski)
  • The ideology of rashism as a basis forthe transformation of ethical principlesof journalism during wartime

    Nataliya Hado (Autor)
    31-46
    • PDF (Angielski)
  • The role of ChatGPT in teaching managerial decision-making in higher education lessons from an experiment

    Emese Belenyesi, Andrea Győrfyné Kukoda (Autor)
    47-64
    • PDF (Angielski)
  • Educational challenges of developing multiple communication competences in the era of convergence. Case study of the Transilvania Creative Camp

    Anna Miśkowiec (Autor)
    65-80
    • PDF (Angielski)

Report

  • Report from the 6th International Conference Media for Man

    Urszula Dyrcz, Joanna Urbaś (Autor)
    81-86
    • PDF (Angielski)

Język / Language

  • English
  • Polski

Informacje

  • dla czytelników
  • dla autorów
  • dla bibliotekarzy
Więcej informacji o systemie publikacji, Platformie i Obiegu OJS/PKP.