Śpiew Vere, vere hodierna dies z rękopisu akkk 241 (1447–1456) Archiwum Krakowskiej Kapituły Katedralnej na Wawelu
DOI:
https://doi.org/10.15633/pms.2584Bibliografia
Danielski W., Agendy i kancjonały katedry krakowskiej na Wawelu, „Roczniki Teologiczno-Kanoniczne” t. 26 (1997) z. 4, s. 35–53.
Gancarczyk P., Cantus planus multiplex, w: Notae musicae artis, red. E. Witkowska-Zaremba, Kraków 1999, s. 349–401.
Kubieniec J., Lamentacje chorałowe w krakowskich rękopisach liturgicznych XII-XVIII wieku, „Muzyka” (1999) nr 1, s. 7–42.
Kubieniec J., Treny Jeremiasza w polskiej liturgii potrydenckiej, w: Muzyka jest zawsze współczesna. Studia dedykowane Alicji Jarzębskiej, red. M. Woźna-Stankiewicz, A. Sitarz, Kraków 2011, s. 269–284.
Polkowski I., Katalog rękopisów kapitulnych katedry krakowskiej, Kraków 1884.
Szendrei J., Notacja liniowa w polskich źródłach chorałowych XII–XVI wieku, w: Notae musicae artis, red. E. Witkowska-Zaremba, Kraków 1999, s. 187–281.
Pobrania
Opublikowane
Numer
Dział
Licencja
Prawa autorskie (c) 2018 Anita Pyrek-Nąckiewicz

Utwór dostępny jest na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe.
Autorzy publikujący w czasopiśmie udzielają jego wydawcy zgody o następującej treści:
- Autor zachowuje autorskie prawa majątkowe do utworu, a jednocześnie udziela wydawcy czasopisma zgody na jego pierwszą publikację w wersji drukowanej i wersji online na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 4.0 Międzynarodowe oraz zgody na wykonywanie opracowań, w tym przekładów.
- Autor ma możliwość udzielania zgody niewyłącznej na opublikowanie utworu w wersji, która ukazała się w czasopiśmie (np. zamieszczenia go w repozytorium instytucjonalnym lub opublikowania w książce), wraz z informacją o jego pierwszej publikacji w czasopiśmie.
- Autor może umieścić swój utwór online (np. w repozytorium instytucjonalnym lub na swojej stronie internetowej) jeszcze przed zgłoszeniem utworu do czasopisma.